Krok czwarty - Czas na strategię
Gdańsk, 24.10.2011
GODZ.
17:00
AntWork,
ul. Do Studzienki 34B
Prelegenci
Prelegent:
Anna Pogorzelska
Wirtualna Polska
Ukończyła Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego; kierunek Handel Zagraniczny oraz podyplomowe studia na kierunku Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Z reklamą internetową związana od ponad 10 lat. Obecnie pracuje dla Wirtualnej Polski na stanowisku Zastępcy Dyrektora Pionu Marketingu. Odpowiada za strategię marketingową i komunikację głównego brandu WP oraz innych marek należących do Wirtualnej Polski. Współorganizowała znane projekty portalu, m.in. cykliczne Spotkania Przyjaciół Wirtualnej Polski oraz Letnią Kawiarenkę Wirtualnej Polski, współtworzyła ogólnopolskie kampanie reklamowe produktów WP, jak „Zataniści” (launch porównywarki cen tanio.pl), „Prościej do celu” (promocja lolalizatora docelu.pl) czy „A-dresik załóż” (promocja usługi poczta.wp.pl).