Archiwum Akademii
- 1
- 2
- następna >
Sopot, 13.06.2011
Krok pierwszy - Co możesz zrobić w social media dla swojej firmy?
Przyjdź na pierwszą Akademię, a pokażemy Ci, jakie możliwości dają social media i jak je efektywnie wykorzystać. Powiemy, jakich rezultatów możesz oczekiwać po swoich działaniach. Zdradzimy też, jak w internecie funkcjonują Twoi klienci.
Gdańsk, 04.07.2011
Krok drugi - Sprawy techniczne, czyli jak zacząć
Na drugiej Akademii powiemy, czym wyróżniają się poszczególne serwisy społecznościowe. Wyjaśnimy ich funkcje i powiemy, jak je zintegrować, by stworzyć spójny przekaz. Podczas praktycznego warsztatu pokażemy, jak krok po kroku założyć konta w wybranych serwisach i po prostu…
Gdańsk, 19.09.2011
Krok trzeci - Social media szerzej, czyli blogosfera
Na trzeciej Akademii poznasz dwie strony blogosfery. Pokażemy, jak założyć i skutecznie prowadzić bloga firmowego. Jeżeli jednak nie masz ochoty się rozpisywać, podpowiemy, jak wykorzystać istniejące blogi, czyli jak pracować z ich autorami.
Gdańsk, 24.10.2011
Krok czwarty - Czas na strategię
Wiesz już, jak poruszać się w zagmatwanym świecie social media, czas zacząć działać! Tak, jak wszystkie ważne działania w firmie, aktywność w mediach społecznościowych wymaga odpowiedniego planowania. Na czwartej Akademii pokażemy, jak ważna jest odpowiednia strategia i jak…
Gdańsk, 21.11.2011
Krok piąty - Zwiększanie skuteczności, czyli social PR
Gdy opracujesz już strategię, musisz wiedzieć, jak ją wdrażać. Na piątej Akademii pokażemy, w jaki sposób powinno się komunikować z konsumentami poprzez social media. Damy kilka wskazówek, jak zainteresować internautów i sprawić, by często odwiedzali Twoje strony. Zdradzimy…
Gdańsk, 05.12.2011
Krok szósty - Wyjdźmy poza schematy, czyli niestandardowe kampanie
Aktywność w social media warto wzbogacić czymś wyjątkowym, co szczególnie wyróżni nas na tle innych. Podczas szóstego spotkania pokażemy przykłady najciekawszych kampanii, które zainspirują Cię do generowania własnych kreatywnych pomysłów.
- 1
- 2
- następna >