Regulamin
Regulamin Akademii Social Media
- Organizatorem Akademii Social Media jest agencja Personal PR Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Sobótki 21B/2, 80-247, KRS 0000313906. NIP: 9571007075.
- Akademia Social Media składa się z ośmiu szkoleń, organizowanych średnio raz w miesiącu z wyjątkiem przerwy wakacyjnej (lipiec i sierpień 2011). Cykl rozpoczyna się w czerwcu 2011 roku. Dokładne terminy i miejsca spotkań zostaną wskazane przez Organizatora na stronie www.akademiasocialmedia.pl w terminie co najmniej tydzień przed danym szkoleniem.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkoleń bez podania przyczyny. Zmiana terminu szkolenia musi nastąpić nie później niż na 7 dni przed planowaną datą szkolenia i o zmianie organizator obowiązuje się poinformować na stronie internetowej www.akademiasocialmedia.pl oraz powiadomić mailowo uczestników, którzy zapisali się na dane szkolenie.
- Szkolenia prowadzą przedstawiciele agencji Personal PR oraz zaproszeni przez Organizatora Goście Specjalni – specjaliści w dziedzinie internetu, marketingu, PR oraz mediów społecznościowych.
- Uczestnikiem Akademii Social Media może zostać każda osoba zarówno prywatna, jak i reprezentująca firmę, która wypełni formularz zgłoszeniowy umieszczony na stronie internetowej www.akademiasocialmedia.pl. Po otrzymaniu informacji zwrotnej mailem o przyjęciu zgłoszenia, należy jak najszybciej uiścić opłatę za szkolenie na wskazany na nr konta 61 1160 2202 0000 0001 2039 6397 Personal PR Sp. z o.o. , ul. Sobótki 21b/2, 80-247 Gdańsk.
- Osoba, która w ciągu 3 dni roboczych od dokonania zgłoszenia przez formularz nie uiści opłaty na wskazane konto, zostaje usunięta z listy uczestników szkoleń.
- O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność wpłat.
- Uczestnictwo w poszczególnych szkoleniach jest płatne oddzielnie – za każde ze spotkań składających się na cykl Akademia Social Media, uczestnik winien uiścić opłatę w wysokości 279 zł netto. W przypadku zapisu na większą liczbę szkoleń, obowiązują następujące zniżki:
- Udział w 3 Akademiach (9-10 godzin) – 799 zł netto
- Udział we wszystkich 8 Akademiach (24-26 godzin) – 1999 zł netto
- Dla grup powyżej 3 osób – możliwe rabaty, rozpatrywane indywidualnie przez organizatora
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany cen poszczególnych szkoleń nie później jednak niż na 7 dni od planowanej daty szkolenia.
- Zmiana ceny szkolenia nie będzie nigdy wyższa niż 15 proc. obecnej ceny.
- Uczestników, którzy uiścili opłaty, ewentualne zmiany cen nie obowiązują.
- Dokonanie płatności jest równoznaczne z potwierdzeniem uczestnictwa w szkoleniu. W razie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu z przyczyn niezależnych od Organizatora po dokonaniu zapłaty, wpłaty nie są zwracane. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość uczestnictwa w szkoleniu innej osoby, wskazanej przez Uczestnika, który musiał zrezygnować udziału w szkoleniu lub przeniesienia opłaty na inne szkolenie.
- Jeżeli szkolenie odwołane jest z przyczyn Organizatora, uczestnikowi zwracana jest pełna kwota uiszczona na konto Organizatora.
- Zamiany Uczestników oraz przenoszenie opłat za szkolenia są rozpatrywane indywidualnie przez Organizatora i zależą m. in. od dostępności miejsca na szkoleniu, na które Uczestnik chce się przenieść.
- Dane osobowe zbierane podczas rekrutacji podawane są dobrowolnie, a Organizator gromadzi je tylko na potrzeby realizacji zadań związanych z działalnością, informowaniem o ofercie Akademii Social Media oraz partnerów i wykorzystuje do ewentualnego kontaktu z Uczestnikiem w celu przedstawienia oferty dodatkowych szkoleń. Uczestnik Akademii Social Media ma w każdej chwili prawo do ich wglądu, zmiany lub usunięcia.
- Organizator Akademii Social Media ma prawo do zamieszczania wizerunku Uczestników na nośnikach reklamowych (m. in. w formie zdjęć na stronie internetowej, na Facebook.com oraz w materiałach prasowych) nieodpłatnie i bez ograniczeń czasowych oraz geograficznych.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku, gdy zgłoszona liczba chętnych osób będzie mniejsza niż 15 osób. W takiej sytuacji opłaty za udział w szkoleniu będą w pełni zwrócone.
- Kontakt z Uczestnikami szkoleń odbywa się głównie mailowo i poprzez stronę internetową.